Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Dylemat Rowerzysty 28-05-2007

Ile widzisz rowerów ?

nadal trwa sesja :(

KOMENTUJ


Nasz Pizza Hut 13-05-2007

Właśnie dziś postanowiliśmy z moim kochanym Guzikiem Zła ze nie będziemy więcej chodzić do Pizza Hut, jednak niedzielne pragnienie zjedzenia pizzy było silne, ale nie ma to jak kreatywność w ciągu 10 min zrobiłem potrzebne zakupy (na które wydałem z sokiem 15 PLN), Mój Guzik w tym czasie znalazł przepis na ciasto z pizzy hut (czego nie ma w sieci to nie istnieje). I oto na obiadek mamy wspaniałą pizza "NiedzwiedzioGuzikowoZłą" z szynka, pieczarkami, salami, serem świeżymi pomidorami, cebulą i sosem pomidorowym. Pycha !!!!! Normalnie więcej nie pójdę do Pizza Hut

A tak wygladała zaraz po wyjeciu z pieca :)

KOMENTUJ


Ślub Państwa Śrubek 08-05-2007

Ano wydarzyło się w Kwietniu, Śruba (Sebastian) zerwał z wolnym stanem kawalerskim. Jego "generałem" została Kasia (Pani Śrubowa). Witamy Śrubę pośród młodych żonkosi !

Prawda jest taka ze miąłem nie być na ślubie, ale poczciwa fura mojego brata okazało się super szybka i nawet zdarzyłem na kościół (który znajdował się w Olsztynie). Niestety wpadłem do kościoła, ale Śruba był już zaobrączkowany i właśnie szykowali się do komunii więc opowieść zacznę od tego momentu :(.

Tak czy inaczej zapraszam do obejrzenia tego wydarzenia :)

Ślicznie wyglądała !!!!

"a teraz kochanie ja będę zmywał a ty oglądała mecze w TV" tak było słyszałem :)

Świadek skupiony ;)

Świadkowa też :)

Przeciąganie kto kogo spod ołtarza. ;)

Tu spodziewali się ataku z góry :)

tratatatatat ;) podaj taśme hehe ;)

cmok, cmok !!!! najlepszego, najlepszego i ognia na sale !!!!

oo.. ten sam samochód co mnie wiózł do ślubu , nie ma co mafia ślubna od Siedlec do Olsztyna ;)

Gorzko !! Gorzko !! wszyscy pili ja fociłem ! :)

Pierwszy taniec i zaraz po tym "ognia !!!" Zaczyna Pan Młody ;)

po ruchu warg poznaje z śpiewali "hej sokoły" ;)

Hollyłódzki uśmiech :)

Taniec na pająka ? :) hmm to tylko Mrozek :)

No to oczepiny zacząć czas !!!

"-Pojdz w me ramiona ! "

Torcik i spać ;)

Rano przed blokiem , zostałem podglądaczem ;)

Tu chyba chciał jej złamać kręgosłup , ale prędzej by udusił ;)

Poza na "Conana Barbazyńce" !!!! :)

\

On skakał jak mu grała ! oj ciężki go los czeka , widziałem pejcz gdzieś wśród prezentów ;)

P.S. Oczywiście zdjęcia są tu powieszone z pełną premedytacja w celach komercyjnych, wiec jeżeli coś to proszę pisać na @ lub GG, dzwonic lub wysyłać gołębie pocztowe ;)

KOMENTUJ


Codziennie 07-05-2007

Codziennie chodzę po moim mieście, codziennie patrzę naokoło siebie, codziennie widzę rożne sytuacje, które trafiają się tylko raz w życiu... nigdy więcej nie zobaczę tego samego, może cos podobnego ale już nie to samo...
Chodząc codziennie po mieście zastanawiam się - jaki jest cel tego wszystkiego? Wszystkie nasze działania, decyzje - po co to wszystko ? Dla przyszłych pokoleń ? Przecież my nie martwimy się o przyszłe pokolenia, przecież zanieczyszczamy, niszczymy, eksploatujemy!

Czy żyjemy w jakimś celu, czy mamy swoją drogę, kierunek, w którym idziemy przez życie? Czy tylko egzystujemy?

Czy robiąc coś wielkiego lub coś małego, mam prawo czuć się bardziej wartościowym, lepszym człowiekiem? Czy to, co robię, służy komuś lub czemuś? Czy gdybym nie robił nic to nie byłbym człowiekiem ? Czy naszym celem jest robienie czegoś konkretnego?

Chodzę codziennie po tym mieście i martwię się, że mimo tego, iż mijają mnie tłumy, ja jestem niezauważalny i nie widzę innych, jakby kamuflażem dla nich było miasto... nie widzę innych, mnie nikt nie widzi...

Codziennie chodzę po tym mieście i nie mogę zrozumieć tego wszystkiego, co się dzieje wokoło. Co jest walką o przetrwanie a co celem samym w sobie, co spełnieniem siebie, a co błahym ruchem dłoni?

Codziennie chodzę po tym mieście, patrzę, i sobie tak myślę - czy mam już swój plan doskonały ? Czy my wszyscy mamy jakieś własne plany doskonałe...

Codziennie....................

KOMENTUJ


Danuta 06-05-2007

No w końcu zakupiłem nowy dysk twardy i obrabiam zaległości fotograficzne (poprzedni 160 GB dysk zawaliłem zdjęciami). Dziś przedstawię parę zdjęć zrobionych spontanicznie podczas pobytu u rodziny na Święta Wielkanocne, modelką została Danuta :), sceneria prawie przy świątecznym stole :).

P.S. W końcu po 13 latach zrobiłem prawo jazdy kat B :) i w majowy weekend zakupiłem mój pierwszy samochód CITROEN Xantia 1,9 D fajny francuski samochodzik :)

KOMENTUJ


Achiwium Kwiecien 07, Marzec 07, Luty 07, Styczen 07 Grudzien 06, Listopad 06, Październik 06 , Wrzesień 06, Sierpień 06 , Lipiec 06

Uwaga wszystkie fotografie są mojego autorstwa i zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii na stronie sa własnoscia jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

 
O Mnie
Kontakt

MOJE PRACE
Portrety nowe!!
Krajobrazy 
Reportaże
Street Foto 
Śluby nowe!!
Inne

MOJE STRONY

- Motocykle
- Moj Klub
SUBskrypcj@
Chcesz być powiadomiony automatycznie po ukazaniu się nowego odcinka ?

Wpisz
Twój email



dowiedz się więcej >> 

KSIEGA GOŚCI

@ Napisz do mnie
m-niedzwiedz@wp.pl.x

 GG 2788359

fotopolska | Dołącz | Losuj | Lista