Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
 

Koncert zespołu MECH 30-07-2006

Chłopaki wymiataja mistrzowsko, stary polski zespół który powstał w 1977 roku obecnie w składzie:MACIEJ JANUSZKO , PIOTR 'DZIKI' CHANCEWICZ, KRZYSZTOF NAJMAN, PIOTR 'POSEJDON' PAWŁOWSKI. Ponieważ Mech czesto gra na zlotach motocyklowych i prawie co tydzien miałem okazje poskakać sobie ,stwierdzilem ze to nudne jednak juz tydzień później zatęskniłem do "Picia z Diabłem.."

P.S. Oficjalna strona MECH http://www.mech.fr.pl/

KOMENTUJ


Początek 28-07-2006

Od czegoś trzeba zaczać :) wiec moze sie przedstawie oto ja Niedzwiedz, żyje na tym
świecie 10220 dni, moje ulubione zajęcie to fotografowanie picie tanich win oraz jazda
na motocylu. Tak na tej fotce to nikt inny tylko ja :) .

KOMENTUJ

POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ -->>

Uwaga wszystkie fotografie są mojego autorstwa i zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii na stronie sa własnoscia jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

O Mnie

MOJE PRACE
Portrety new!!!
Krajobrazy
Reportarze
Inne
Śluby

MOJE STRONY

- Motocykle
- Moj Klub

KSIEGA GOŚCI

@ Napisz do mnie
m-niedzwiedz@wp.pl.x

 GG 2788359

fotopolska | Dołącz | Losuj | Lista