Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Śniadanko - czyli przygoda kulinarna z Niedźwiedziem 29-11-2006

Dziś pokaże moje ulubione śniadanie :) , Jako typowy samiec umiem gotować i najlepiej mi z tego wszystkiego wychodzi jajecznica i kawa :) .Ale ok od początku:

NIEDŻWIEDZIOWE ŚNIADANIE MISTRZÓW

1. będziemy potrzebowali 3 kromek chleba, 4 jaj , 2 plastrów sera, ogórek konserwowy, olej.

Na rozgrzana patelnie wrzucamy chleb i opiekamy z jednej strony , potem przerzucamy na druga stronę chleb a na górę wrzucamy ser żółty

po roztopieniu sera wbijamy 4 jajka ,solimy i czekamy (można w tym czasie otworzyć okno bo chleb pewnie się już spali i warto wywietrzyć kuchnie :)


Całość po wyjęciu z patelni rasujemy na maxa by wyglądało kosmicznie (można rysować keczupem serduszka , ja dziś wolałem biedronkę ) i podajemy drugiej połowie do łóżka. Uwaga jak twoja druga połowa to Samica to dostaniesz dwa punkty na plus o których zapomni koło południa, jednak jeżeli nie zmyjesz patelni dostaniesz -3 punkty które będzie pamiętała do przyszłego tygodnia.

a wiec Smacznego :)

P.S. wiem ze mojego bloga obejrzy ktoś z Polsatu lub TVN i wiem ze niedługo wywala z pracy  Pascala albo Makłowicza i wstawia mnie :)

KOMENTUJ


Zdrada 28-11-2006

Tak zdradziłem firmę Fuji , sprzedałem Fuji S3 i zakupiłem Nikona d200. Nie powiem dlaczego, ale chodziło cos o uszczelnienia , magnezowa obudowę i 5 klatek na sekundę, o 10 mln. matrycy nie wspominam gdyż mimo takiej ilości pikseli nie dogoni w pewnych cechach Fuji s3 , ech tak to jest życie to ciągłe kompromisy :(. tak wygląda moja nowa kochanka. ochrzczę ja w późniejszym terminie.

P.S. dowiedziałem się czegoś nowego o przestrzeni kolorów , zdjęcia kwiatków były o wiele bardziej kolorowe niż widać to w przeglądarce (są w przestrzeni Adobe a przeglądarki pokazują ubogie sRGB) któregoś dnia je poprawie na sRGB i może zbliżę się do oryginału ;)

KOMENTUJ


Kwiatki 27-11-2006

Mam dziś kwiatki w głowie !!! Dlaczego ? a bo właśnie czekam na mój aparat który będzie dziś, lub jutro, naprawiłem mój plecak foto (który nie rokował nadziei) oraz w weekend przeprowadziłem się z PLEŚNIOGRODU do normalnego miejsca gdzie nie pleśnieją ubrania buty i jedzenie w ciągu jednego dnia :). Tak wiec mieszkam w nowym miejscu i zapraszam do odwiedzin. W radości tej ogromnej mam kwiatki w głowie tylko wiec i zdjęcia będą o kwiatkach  (zdjęcia robiłem w 2004 roku jeszcze brrrryyy Canonem).

 

P.S. do kolekcji mojej foto trafiła karta CF A-Data x120 pojemnosc 4 gb.

KOMENTUJ


Najwieksza miłość mojego życia 24-11-2006

Zawsze tak jest , zawsze kiedy jest już prawie zima, kiedy przychodzi piątek. Właśnie wtedy przypomina o sobie moja nawiesza miłość życia... Motocykle. Piękne ociekające chromami, dudniące , wzywające do przygody........ Ech jak bym chciał dziś siedzieć w pracy w skórzanych portkach z chusta na głowie , pod biurem moja Zuzia czekająca na nowa przygodę !!! 14.00 powiedział bym szefowi "miłego weekendu" zapakował bym się w kask, odpalił maszynę i ruszył....

Wiecie jakie to uczucie ? jedziesz sobie w piątek po tygodniu pracy w jakieś miejsce lub na zlot (gdzie spotkasz ludzi podobnie myślących i czujących to samo do motocykli co ty). Jedziesz sobie tak, tylko ty, droga , słyszysz dudnienie silnika i szumiący wiatr, masz czas by słuchać swoich myśli, zachodzące słonce odbija się w chromach motocykla, a po drugiej stronie cień twój jedzie z tobą (lubię wtedy patrzeć na ten cień, jak pracuje zawieszenie przednie). Czasami cel podroży nie jest ważny, nie potrzeba pośpiechu, najważniejsze jest że jedziesz........ Nigdy tego nie oddam nikomu i za nic na świecie, to największa miłość mojego życia  !!!!!!!!

kilka zdjęć ku pokrzepieniu serc moi motocyklowi przyjaciele :)

i ostatnie "Ja i moja Zuzia :)"

KOMENTUJ


Wspomnienia z Puszczy 21-11-2006

To był dziwny weekend, naszło mnie na wspomnienia z mojej wycieczki do Puszczy Białowieskiej, i znalazłem tam pośród tych obrazów historyjkę o moim weekendzie. Aha przy okazji poćwiczyłem przeróbkę w PS plików cyfrowych na jeden z najlepszych slajdów Fuji - Provia 100F .

A wiec mój weekend wyglądał tak: W sobotę czułem się ja jeleń......

Wszystko co umiałem, w co wierzyłem poszło w las.......

i wtedy wpadłem na pomysł żeby posiedzieć z żubrem :)

ale nie skończyło się to na jednym żubrze........

siedziałem z taka ilością żubrów ze aż zdziczałem

i tak się zakończył weekend............

KOMENTUJ


Piąty dzien czyli Piątek 17-11-2006

Piąty dzień bez papierosa, tak postanowiłem ze nie pale i już 5 dni mi się udaje. Gęba mnie boli od żucia gumy ale daje rade. W ten weekend szkoła , aparat wraz z ulubionym obiektywem w konserwacji która może potrwać kilka dni :( no nic tylko iść do jakiegoś baru....... chwilowo lipa ze zdjęciami będę wrzucał zdjęcia modelek już znanych ale ujęcia których nie pokazywałem wcześniej, może powspominam wakacje ?  

Miłego weekendu , nie wyciągajcie mnie nigdzie gdyż jestem już bankrutem :(

KOMENTUJ


Nika zodiakalna Lwica 14-11-2006

Ta piękność na zdjęciach poniżej to Dominika Jezuit, studentka psychologii społecznej na SWPS w Warszawie. Zodiakalny Lew, a raczej Lwica...kochająca muzykę i dyskoteki. Wzrost 175cm, oczy w najwspanialszym odcieniu zieleni.Makijaż przygotowala Anna (niedlugo wecej prac Anny bedzie ;) )

P.S. Dziękuje za pomoc Annie i Maćkowi za cierpliwość.

KOMENTUJ


Nowy Krok 13-11-2006

W sobotę 11-11-2006 o godzinie 16:42 , zapytawszy rodziców mojego guzika zła i uzyskawszy ich zgodę, przykląkłem przed panną Anią (popularnie zwana Guzikiem Zła ) i zapytałem czy nie chciała by zostać moja żoną :), wyciągając ku niej pierścień władzy wykonany z białego złota z czerwonym okiem zła , ponieważ wszystko zaplanowałem sam i nikogo nie poinformowałem o tym fakcie, zdziwienie było przeogromne i rodziców i samej zainteresowanej, natomiast ja miałem największa z tego wszystkiego radochę (tak, tak zero stresu ,żadnego całowania ojca panny młodej w mankiet itp.)

Zdjęć z wydarzenia nie mam gdyż nie było możliwości technologicznych ;) ale myślę o małym plenerku wiec pewnie pokaże coś.

Aha zdjęcie autorstwa Mańka (pozdrawiam) w chwili kiedy chciałem mu pokazać pierścionek :) . prawdziwy Władca Pierścienia SauroNiedzwiedz ;)

KOMENTUJ


Warsztaty SIGMA 09-11-2006

W tym tygodniu miałem okazje, dzieki Madzi (pozdrowienia dla Poznania), uczestniczyć w warsztatach Sigma. Warsztaty miały zapoznać fotografujacych z obiektywami Sigma (poniewaz lubie tą firme i uwazam ze maja kilka świetnych szkieł dlatego chetnie wziełem udział w spotkaniu). Oprocz prezentacji były 4 stanowiska studyjne , na ktorych można było wyprobowac kilkanascie obiektywów dostępnych z rożnymi mocowaniami :). Generalnie bawilem sie 2 godziny najbardziej podobaly mi sie szkla 70-200 EX 2,8 , 105 EX 2,8 Macro, 18-50 EX DC 2,8 , 8mm Fisheye , no i dosc drogi (chyba ze 10 tys PLN) 120-300 EX 2,8 :) wszystkie sa rewelacyjnymi szklami (sprawdzalem na f2,8).

Kilka zdjec z poszczególnych szkiel

Sigma 105 EX Macro 2,8 - bardzo ciekawy obiektyw i swietny dodatek do mojej Sigmy 150 EX Macro ,oraz jako szklo portretowe

Sigma 18-50 EX DC 2,8 na 18mm i 50mm oba zdjecia na 2,8, poczekamy niedlugo bedzie poprawiona wersja macro :)

Sigma 70-200 EX 2,8 zdjecie na 180mm super obiektyw troche ciezki ale szybki i precyzyjny ;)

Oraz Sigma 8mm Fisheye :) bardzo fajny efektowy obiektyw

Generalnie bylo bardzo przyjemnie i warto bylo pojsc na te warsztaty :)

KOMENTUJ


Pierwszy dzień zimy w mieście 08-11-2006

Tak w sobotę już się zaczęło i równie szybko zakończyło ;) czyli padał pierwszy śnieg, normalnie w taka pogodę siedzi się w domu i ogląda TV , ja jednak poszedłem pooglądać sobie miasto, zapraszam na małe street foto ze zmagań z pierwszymi opadami :)

Tak naprawdę nie lubię zimy , jestem motocyklista który nie posiada prawo jazdy kat. B oraz własnego auta, nie lubię nart nie umiem jeździć na łyżwach , jedynym sposobem na spędzanie zimowych wieczorów to chyba Pub, bo po pracy już zdjęć nie zrobię gdyż jest ciemno :( i trochę mi się smutno zrobiło ze wszystko znowu pokryje się białym puchem który w mieście przemieni się w szara brudna breje i tak już będzie do marca ;)...... No ale wczoraj było +12 st ciepła, jeszcze gdzieniegdzie widać złote liście i zielona trawę, wiec chyba tak źle nie będzie :)

Ok. nie nudzę więcej, zapraszam do obejrzenia zmagań z padającym śniegiem w moim mieście.

KOMENTUJ


Agnieszka i sesja zimowa 07-11-2006

Trochę się rozchorowałem po ostatnim weekendzie, cierpiałem z powodu zatrucia więc dopiero dziś pierwsze zdjęcia :).

Dziś modelką jest Agnieszka Słoniewicz z domu waćpanna Furmańska. Urodzona 16.10.1982r., znak zodiaku - Waga. Studentka bankowości w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Kierunek studiów ściśle związany z wykonywaną pracą. Ma 5 milutkich sióstr . Od niedawna jest bardzo szczęśliwą mężatką.(no niestety Panowie) wzrost: 181cm, oczy: niebieskie.

I dwa ostatnie które mi się osobiście bardzo podobają

Chciałem podziękować Agnieszce (musimy jeszcze jedna sesje zrobić w lepszych warunkach) , to była naprawdę trudna sesja +2 stopnie ciepła, wiatr i padający śnieg.

KOMENTUJ


"Big Deal" czy Swięto Zmarłych? 03-11-2006

Oczywiście poszedłem bo temat jest na czasie , wiedziałem ze będzie dużo ludzi i na pewno będzie cos ciekawego w wyniku mojej obserwacji , miałem oczywiście jakąś koncepcje jednak jak zwykle zobaczyłem cos jeszcze i cos jeszcze i cos jeszcze ;) dlatego chce się podzielić tym co widziałem ja, postronny obserwator ludzkich zachowań.......

Święto Zmarłych to bardzo symboliczne święto, dzień w którym najsilniej wspominamy naszych bliskich którzy odeszli...... ale jak zauważyłem pamięć ta nie polega na zapaleniu znicza, chwili modlitwy, skupienia i refleksji (choć nie zawsze). Jak wszystko w naszych kapitalistycznych czasach święto zmarłych to porostu jeden wielki biznes "big deal" tak właśnie to wyglądało : Ludzie przychodzili na cmentarz , kupowali, płacili i zapakowani ruszali na groby , niby normalne ale jak "nienormalne".

Dla potrzebujących pieniędzy nie było :( jak by nie patrzeć to było dość przykre niezależnie od tego dlaczego tam siedziała ta Cyganka :(

Ale jednak musze powiedzieć ze jestem pod wrażeniem siły miłości ludzi do siebie, takie poświecenie i wysiłek, nie tylko noszenie zniczy i kwiatów ale i finansowy, zwłaszcza dla ludzi starszych, którzy dla swych bliskich których już nie ma robią tak wiele , takie rzeczy sprawiają ze wierze jeszcze w ludzi.

Jednak żałuje ze symbolika tych świąt zanikła, ze stało to się jakimś wyścigiem "na najwięcej zniczy i kwiatów".
Szkoda ze tak się dziej, szkoda ze dziś symbole pamięci liczą się wielkością i zasobnością portfela, szkoda ze tak dużo się marnuje, szkoda że nie pomagamy żyjącym którzy potrzebują...... a może to ja źle widzę ?  

To tyle z mojego wyjścia na cmentarz 1 listopada 2006. Dobrze ze chociaż dzieci były radosne.

P.S. W Październiku mojego fotobloga odwiedzono 6000 razy !!!! bardzo się cieszę i dziękuję wszystkim stałym i nie stałym czytelnikom.

KOMENTUJ

 



POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ -->>

 

Uwaga wszystkie fotografie są mojego autorstwa i zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii na stronie sa własnoscia jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

 
O Mnie

MOJE PRACE

MOJE STRONY

- Motocykle
- Moj Klub
KSIEGA GOŚCI

@ Napisz do mnie
m-niedzwiedz@wp.pl.x

 GG 2788359

fotopolska | Dołącz | Losuj | Lista