Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Wesołych Świąt 22-12-2006

Boże Narodzenie to czas, by przesłać Wam
najserdeczniejsze życzenia miłości, spokoju
i radosnych chwil spędzonych w gronie rodziny.
Życzę spełnienia wszystkich marzeń,
przychylności wszechświata,
siły w ramionach i czystego ognia w sercu,
co zapali wszystko wokół Was szczęściem i radością.
Niech wszystko, czego się dotkniecie
stanie się pomocne w spełnieniu marzeń.

KOMENTUJ


Opłatek w Klubie Motocyklowym Gryf 19-12-2006

W tym roku choć trochę wcześniej ze względu na wieczory kawalerskie , śluby i inne imprezy odbyło się coroczne dzielenie opłatkiem zorganizowane przez mój Klub Motocyklowy "Gryf" link.

Oczywiście jak zawsze wszystko przebiegało bardzo sprawnie , Panowie szykowali potrawy, stół powoli wypełniał się smakołykami przygotowanymi przez dziewczęta. Co prawda na początku zabrakło normalnego poświeconego opłatka ale nasz Prezes Kaleń szybko znalazł "opłatek zastępczy"

Opłatek zastępczy niestety szybko się skończył gdyż za chwile miał przyjechać normalny opłatek ;). Wszyscy cierpliwie czekali wpatrując się w stół ;)

Potem szybkie ogólne życzenia na przyszły rok i.......

Opłatek w wersji Borysa (z kiełbasą) a za chwile w wersji Jajacka

A potem tańce, hulanki, swawole o pierwszej godzinie w nocy chłopcy wpadli na ciekawy pomysł, wjechania motocyklem na stół i inne takie hehe ;)

A potem operator aparatu i autor tego reportażu oddał się we władanie Bachusa by zakończyć ten dzień (noc) w obcięciach Orfeusza.

KOMENTUJ


Dziadkowie Marcjaniukowie 18-12-2006

W ten weekend w ramach akcji "Poznaj rodzinę twojego guzika zła" wybrałem się z mym Guzikiem Zła (moja narzeczona)  do jej dziadków, czyli Państwa Aliny i Stanisława Marcjaniuków. Jako ze jestem typowym mieszczuchem wyjazd ten był dodatkowo atrakcyjny gdyż dziadkowie mieszkają na wsi w okolicach Sokołowa Podlaskiego! Oczywiście aparat wziąłem (w drodze do celu oczami wyobraźni widziałem te ujęcia agro-sprzetow, biegających świnek, kurek i koni, zachód słońca na zaoranym polu z samotnym drzewem. Rzeczywistość jednak była inna, Babcia Alina naszykowała mnóstwo swojskiego jadła ze świeżo ubitego prosiaczka (flaki z bułka były wyborne) potem ziemiczki z koperkiem i gołąbkami , dodatkowo dochodziła swojska kiełbasa, ciasta i inne uciechy dla podniebienia :) Dziadzio Stanisław wyciągną karafkę mocnej naparstnicy i wtedy wiedziałem ze zdjęć nie będzie, jednak w toku dalszej rozmowy wynikło ze dziadzio lubi pozować do zdjęć (przy okazji zrobiłem także zdjęcie Babci wraz z częścią smakołyków jakie naszykował ).

P.S. wyjazdy na wieś są super fajne , następny raz pojadę w lato na parę dni, sadze ze jest tam mnóstwo fajnych rzeczy do obejrzenia, sfotografowania i w ogóle zwłaszcza dla takiego miastowego ludka jak ja :)

KOMENTUJ


Retro Pranie 13-12-2006

Wczoraj miałem niewątpliwa przyjemność robić pranie , ze względu na to że cale dochody wydaje na motocykl i aparat, to na sprzęt AGD nigdy nie ma kasy, jednak tą super pralkę nabyłem za 10 PLN , jest lepsza niż pranie ręczne, a efekty końcowe takie same jak z najnowszego Whirpoola czy innych super pralek :). Drodzy Państwo przedstawiam pralkę "Światowid", jak się domyślam jest to nowszy typ pralki Frani o której można poczytać tu . Pranie przebiegło szybko i sprawnie bez ofiar w ludziach i sprzęcie! Specyficzna praca silnika i otoczka tego typu prania przywołuje wspomnienia moich lat szczenięcych, kiedy mama robiła pranie, a na łóżku suszyły się duże placki ciasta z którego potem kroiło się makaron, a ja oglądałem kolarski Wyścig Pokoju w TV........

TRRRRTUTUTUUTUTUUTUUTU :)

KOMENTUJ


Traktorówek Trip 11-12-2006

W Tę niedziele miał być wschód słońca ale padał deszcz wiec odwiedziłem fabrykę URSUS S.A.

Fabryka ma dość ciekawa historie powstała w 1893 roku , w 1922 roku powstaje pierwszych 100 ciągników rolniczych a 7 lat później samochody ciężarowe i autobusy, po II wojnie światowej Ursus zostaje całkowicie odbudowany i produkuje ciągniki na niemieckiej licencji by w 1957 roku wyprodukować zupełnie własną konstrukcje, polski ciągnik URSUS C-325. W 1974 roku zakupiona została licencja firmy Massey- Ferguson. w 1998 roku Ursus zostaje przekształcony z Zakładów Państwowych w Spółkę Akcyjna i podzielony na 15 niezależnych firm. Efekt prywatyzacji widać dziś wiec w 2006 roku poszedłem obejrzeć i poszukać ducha fabryki traktorów, w opuszczonych halach przywołać jeszcze raz w wyobraźni wielkoseryjna produkcje polskich ciągników Ursus :)

P.S. Postanowiłem ze mimo monochromatycznych wnętrz Fabryki pozostawić kolor w zdjęciach by nie popaść w rutynę, aparat spisuje się świetnie leżał w kałuży, padał na niego deszcz a on dawał rade, nie dawała rady niestety bateria po 88 zdjęciach zostało jej 30% , nic nie ma idealnego ;)

KOMENTUJ


 

Nocny Uliczny Łowca 08-12-2006

Pijany Antoni B. wraca do domu po mikołajkowym spotkaniu z kolegami w pracy, nocny łowca go zobaczył w swojej bramie i rusza na łowy..........

KOMENTUJ


Świąteczny Szał !!! 07-12-2006

Tak zaczął się już parę naście dni temu , wybuchło natychmiast tysiącem lampek, choinek ,bombek i mnóstwem czerwonych krasnali znanych dalej jako Mikołaje pseudonim "śnięci". Chodziłem po mieście i obserwowałem jak dziki szał zakupowy ogarnia ludków.... Super promocje, super reklamy , super ceny, tłumy oglądaczy biegający od sklepu do sklepu, wmawianie na sile co komu potrzeba, a wszystko tylko dlatego żeby nabić kasę , zwiększyć obrót ? Nie wiem, ale wiem jedno ten dziki szał wypacza te święta. A może zamiast Świat Bożego Narodzenia, zróbmy Święto Mega Konsumpcyjno Narodzinowe? Bo co narodzenie Jezusa ma wspólnego z mega konsumpcja ?

A wiec tak wygląda Warszawa w godzinach wieczorowych, PKiN ozdobiony gwiazdkami jako Choinka do nakręcania klimatu ?

\

\

I tylko piesek w tym dzikim szale siedział cierpliwie i czekał na swego Pana

P.S. Nowy aparat daje rade, choć warunki do zdjęć były straszne :). Od dziś znowu jestem w pełni gotowości bojowo fotograficznej.

KOMENTUJ


Na Mikołajki mój prezent !!! 06-12-2006

Nie ma to jak prezent od siebie dla siebie. Dziś przyszedł drugi, nowy, w pełni sprawny Nikon D200 (to znaczy mam nadzieje ze sprawny gdyż dopiero się ładuje bateria). W końcu mój blog odżyje, dziś idę na miasto po pracy będą zdjęcia . Ale się cieszę Jupppiiiiiii !!!!!. Firma Fotoekspert to solidna firma, róbcie tam zakupy :).

P.S W Listopadzie otwarto moja stronę ponad 7000 razy :)

KOMENTUJ


Achiwium Grudzien 06, Listopad 06, Październik 06 , Wrzesień 06, Sierpień 06 , Lipiec 06

 

Uwaga wszystkie fotografie są mojego autorstwa i zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii na stronie sa własnoscia jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

 
O Mnie
Kontakt

MOJE PRACE
Portrety
Krajobrazy 
Reportaże
Street Foto 
Śluby
Inne

ARCHIWUM

2006
Lipiec
Sierpien
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień

MOJE STRONY

- Motocykle
- Moj Klub
SUBskrypcj@
Chcesz być powiadomiony automatycznie po ukazaniu się nowego odcinka ?

Wpisz
Twój email



dowiedz się więcej >> 

KSIEGA GOŚCI

@ Napisz do mnie
m-niedzwiedz@wp.pl.x

 GG 2788359

fotopolska | Dołącz | Losuj | Lista