Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Ślub Kanapek 28-12-2007

To juz chyba ostatni wpis w tym roku :) minoł 2006, 2007 a blog sobie ciągnie i całkiem fajnie :). W ramach porządkowania różnych tematów odnalazłem na dysku ślub Państwa Kanapek ;) to stare moje dobre funfle te Kanapki wiec nie odmówiłem sobie przyjemności sfotografowania ostatniego dnia wolności Kanapki ;). A wszystko zaczęło sie gdzieś dawno dawno temu w Warszawie........

no moze nie aż tak dawno ;) Wiec tak towarzysze ! nadeszla wiekopomna chwila , nasz towarzysz Kanapka i Pani Beza 04 sierpnia 2007 postanowili sie pobrac :)

wyrabiajac 120% normy byli gotowi do wyjscia za siebie (nie wiem dlaczego nie np do wyjscia z siebie albo obok siebie , dalczego wlasnie za siebie )

staropolskim zwyczajem dostali na droge blogoslawienstwo

i ruszyli w nieznane ;)

kolektywnie podpisali niezbedne dokumenty

by chwile pozniej.......

by chwile pozniej powiedziec "tik-tak" czy jakos tak ;)

wspolnymi siłami z pomoca partii nalozyli obrecze z huty im Lenina ;)

niektorzy sie cieszyli inni plakali :) dziwne te sluby

i czego to sie cieszyli ? aaaa Beza powiedziala ze Kanapka oddaje od dzis cala wyplate :)

razem do przodu po chleb, prace, junaka !!!!

w imieniu Partii towarzyszu najlpeszego

tak to typowa reakcja Mrozka jak ma sporo kasy w lapach ;) cos krzyczal ze idziemy na piwo ;)

Blejk Karington i Kristal Karington czyli jak z poczciwego robotnika wyrosla kapitalistycza morda ;)

takie tam namawianie na swinstwa ;)

1,,,2,,,3,,,,,, proba smyczy ;)

skrytym parowkozerca mowimy nie ! czyli poki smierc nas nie rozalczy ;)

szybki wypad do Wenecji ;) i lecim na weselicho

kto najbardziej lapczywie pije ? to nie prawda ze duzy rzuca sie w oczy ;)

Neron i banda Drombo :)

jak to na weselach bywa pija , tancza....

i tancza.....

hende hoooo :)

ruki wier :)

oo i znowu pija tu chyba padlo haslo "polane "

i sie ciesza..... Mrozek slabo sie cos cieszy i horeografia koszuli i krawatu mu sie popsula :)

Kanapka strazak czy straszak ;)

to na tyle.... nastepny wpis w przyszlym roku

P.S. wszystkim ktorzy chcieli by takie zdjecia ze swojej waznej imprezy (moze byc 18-stka nie musi byc slub) zapraszam na moja strone z fotografia slubna www.mariuszspruch.pl i o kontakt :)

KOMENTUJ


Kajtek 23-12-2007

Trochę zmian systemowych juz tradycyjnie u mnie :) wróciłem do starego dobrego nikona :) Nikon D3 to fajny aparat :) ale wraz z d3 nabyłem Fuji S3 Pro które naprawdę lubie i dość czeto ostatnio używam :). no nic tam, Wszystkim Życzę WESOŁYCH ŚWIAT :)

Wrzucam kilka ostatnich zdjęć Kajetana :) ofkoraz z Fuji s3 i 50 1,4 które bardzo polubiłem ;)

KOMENTUJ


Nowa Strona Ślubna 12-11-2007

Od dziś ruszyła moja nowa strona ślubna , zapraszam serdecznie www.mariuszspruch.pl

 

KOMENTUJ


Achiwium Wrzesien 07 Lipiec 07, Czerwiec 07, Maj 07, Kwiecien 07, Marzec 07, Luty 07, Styczen 07 Grudzien 06, Listopad 06, Październik 06 , Wrzesień 06, Sierpień 06 , Lipiec 06

Uwaga wszystkie fotografie są mojego autorstwa i zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii na stronie sa własnoscia jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

 
O Mnie
Kontakt

MOJE PRACE
Portrety
Krajobrazy 
Reportaże
Street Foto 
Śluby
Inne

MOJE STRONY

- Motocykle
- Moj Klub
SUBskrypcj@
Chcesz być powiadomiony automatycznie po ukazaniu się nowego odcinka ?

Wpisz
Twój email



dowiedz się więcej >> 

KSIEGA GOŚCI

@ Napisz do mnie
m-niedzwiedz@wp.pl.x

 GG 2788359

fotopolska | Dołącz | Losuj | Lista